torstai 26. marraskuuta 2015

Timanttiorigamit

Jos joku olisi vuosi sitten sanonut, että hurahdan joskus origameihin, olisin nauranut räkäisesti. Mulla on maailman lyhyin keskittymiskyky asioihin, jotka ei kiinnosta mua. Ja toki myös päinvastoin kovinkin sinnikkäästi jaksan sellaisia asioita, mitkä kiinnostaa.


Näihin timantin mallisiin origameihin olen törmännyt Pinterestissä, Facebookissa ja Instagramissa. Ajattelin, että ihan nättejä, kunnes näin Instagramissa @stuffbylina tekemän turkoosin origamin puuhelmillä. Se oli niin kaunis, että päätin itsekin kokeilla. 


Origameissa hauskinta on se, että ensimmäisen kun jaksaa tehdä ja keskittyä, niin seuraavat tulevatkin jo itsestään. Timanttiorigamin ohjeen havainnollistavine kuvineen löydät osoitteesta: http://kotiaurorassa.blogspot.fi/2014/11/diy-origami-timantti-ohje.html?m=1



Pääsi kyllä muutamia ärräpäitä liimaillessa ja teippaillessa näitä. Ja sen on ehkä vähän näköisiäkin. No, harjoitus tekee mestarin, eikö?! 



Olen tosi pahoillani tästä kuvanlaadusta. Mulla on pieniä teknisiä ongelmia. Tarkoitus on panostaa jatkossa enemmänkin kuvanlaatuun. ☺️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti